nedjelja, 22. rujna 2013.

Piši, briši

Od zadnjeg posta, kada sam najavio postavljanje, prepravljena prva dva poglavlja prošlo je mnogo vremena ali sada su na webu i možete pogledati ovdje.

U osnovi, prolazio sam blokadu i misli koje su me mučile pretvorio u novu priču. Ne mislim je još stavljati na internetu a info o njoj, do daljnjega.

Ali što se tiče Veleza, počeo sam pisati treće poglavlje; ovako odokativno, trebalo bi biti duže od prva dva, jer će se radnja odvijati kroz širi prostor i neće se previše zadržavati na jednom mjestu (iako mogu natuknuti da će se većinom odvijati vani, u mraku).

No, pravi razlog ovog posta je moja ishitrenost pisanja. Slijedeći tjedan krećem na faks, i pisanje neće biti tako redovito. Žalim što nisam više pisao za ljeto ali zbog okoline je teško i često sam prepravljao. Oni koji su vidjeli prvu verziju će znati.
Često, razmišljam u glavi, pletem i rasplećem radnju a ne stavim to na papir. Tako da se zna izgubiti, a i nemam preveliku podršku, naročito kod kuće pa kada nešto naumim ne mogu odletiti do kompa ili zgrabiti papir.
Isto tako ako se u buduće, ne budu ažurirala nova poglavlja, to ne znači da ih ne pišem. U osnovi, kada nešto postavim na stranicu to dobije fiksiranost a to nije dobro jer sam sklon prepravljanju poglavlja.

Stoga, ću neko vrijeme pisati bez objavljivanja poglavlja i staviti ih tri, četiri odjednom.

Nema komentara:

Objavi komentar